Czym restauracje przyciągają gości? Pysznym jedzeniem! Jednak zanim smakosz trafi do Twojego lokalu, musi najpierw poznać Twoją ofertę. Jeśli do tej pory nie stworzyłeś swojej wizytówki w sieci, to najwyższa pora o nią zadbać. Strona internetowa dla restauracji jest rewelacyjnym pomysłem bez względu na rodzaj kuchni, jaką serwuje dane miejsce. W przygotowanym artykule znajdziesz pomocne wskazówki, dzięki którym witryna Twojego lokalu będzie prezentować się równie smakowicie, co serwowane w nim dania!
Zanim dowiesz się, jak powinna wyglądać idealna strona WWW dla restauracji, warto krótko odpowiedzieć na jedno, bardzo ważne pytanie - dlaczego w ogóle warto ją posiadać? Odpowiednio zaprojektowana i prowadzona witryna jest jednym z najlepszych narzędzi e-marketingowych i pełni rolę swego rodzaju wizytówki, do której dostęp mają wszyscy internauci. Twoje własne miejsce w sieci umożliwia Ci dzielenie się pasją do gotowania i zarażania nią potencjalnych gości. Co więcej, strona internetowa dla restauracji jest również doskonałym źródłem informacji na temat lokalu gastronomicznego. W końcu każdy z nas lubi wiedzieć, co czeka na nas w knajpie, do której wybieramy się na kolację ze znajomymi. Jeśli dodasz do tego odpowiednie pozycjonowanie, które pozwala na wyróżnienie się na tle konkurencji, to zdasz sobie sprawę, że strona WWW jest absolutnym must-have każdego restauratora, marzącego o sukcesie w świecie gastronomii.
Jak wspomnieliśmy przed chwilą, strona WWW dla restauracji stwarza rewelacyjne warunki do przekazania gościom wszystkich najważniejszych informacji na temat Twojego lokalu. Czego nie może zabraknąć na witrynie? Przede wszystkim adresu, numeru kontaktowego i godzin otwarcia. Jeśli nie chcesz zbytnio rozbudowywać swojej internetowej wizytówki, to zadbaj, aby znalazły się w niej chociaż te dane. Równie dobrym pomysłem jest wzbogacenie strony o aktualne menu i informacje o obowiązujących promocjach. Decydując się na umieszczenie na niej karty dań, możesz rozważyć urozmaicenie jej zdjęciami potraw - w końcu są one głównym powodem, dla którego goście decydują się na odwiedzenie Twojego lokalu.
Menu z fotografiami z pewnością pobudza zmysły i sprawia, że internauci stają się głodni, o ile oczywiście wygląda ono apetycznie. Jednym z największych błędów, jakie są popełniane w trakcie tworzenia strony internetowej dla restauracji, jest dodawanie zdjęć słabej jakości, które często nie należą do najbardziej zachęcających. Jednak to nie wszystko. Wielu właścicieli lokali gastronomicznych na stronie WWW swojej restauracji umieszcza. zdjęcia z internetu. Takim rozwiązaniom mówimy zdecydowane "nie"! Ogólnodostępne grafiki wcale nie są dobrym sposobem na reklamę Twojej knajpy, a wręcz przeciwnie - wielu internautów uważa je wręcz za jej przeciwieństwo, czyli antyreklamę. Jeśli nie potrafisz robić zdjęć, skorzystaj z pomocy profesjonalistów.
Lokal gastronomiczny bez możliwości dowozu to już powoli przeżytek - w końcu goście czasami nie mają ochoty wstawać z kanapy, jednak zrezygnowanie z ich ulubionej potrawy z Twojej knajpy nie wchodzi w grę. Wtedy z pomocą przychodzi system zamówień, będący częścią strony internetowej dla posiadanej przez Ciebie restauracji. Owszem, istnieje wiele serwisów, które umożliwiają znalezienie miejsca, które oferuje dowóz w okolicy, jednak na Twojej witrynie to Ty ustalasz zasady. Nie masz ograniczeń co do możliwości modyfikacji dań, które mogłyby pojawiać się we wspomnianych serwisach. Nie musisz także płacić komuś innemu za pośredniczenie w procesie zamówienia, a zaoszczędzone pieniądze możesz przeznaczyć na zorganizowanie promocji dla swoich gości.
public.show-allProjektowanie stron WWW cieszy się coraz większą popularnością. Jeśli i Ty chciałbyś sprób...
Coraz więcej osób rezygnuje z tradycyjnego sposobu przeglądania stron internetowych przy u...
Internet z roku na rok nie tylko coraz bardziej się rozwija, lecz także daje swoim użytkownikom c...